A Hazatérés buszos punkja visszatér... a Pókemberben!

2017. július 13. 21:55 - Idaho Ida

Tudjátok, mi a közös a Hazatérés (The Voyage Home) című negyedik Star Trek filmben, és a mozikban jelenleg futó Pókember – Hazatérésben (Homecoming)? A válasz Kirk Thatcher, aki Leonard Nimoy asszisztenseként és társ-producereként dolgozott a TOS gárdával forgatott időutazós moziban, valamint ő játszotta a buszos punkot, sőt, a jelenetben a magnójából szóló "I Hate You" című szám társírója is volt. Egy igazi easter egg (az azonos alcímű) Pókember – Hazatérésben, hogy Thatcher újrajátssza a szerepet, ám ezúttal az utcai és nem egy buszon.

thatcher_punk.jpg

Thatcher a Facebookon erősítette meg a szereplését:

"Nos, a titok kiderült... Most már tuti meg kell néznetek a Pókembert!"

A StarTrek.com megkereste Thatchert és megkérdezte tőle, hogy kötött ki a Hazatérésben, íme, a válasza:

"A Marvelnél voltam egy találkozón a srácokkal, és Kevin Feige-nek korábban el kellett mennie, hogy elérje a New Yorkba tartó gépét, hogy befejezzék a Hazatérés utolsó pár forgatási napját és az utómunkákat. Megemlítettem neki, hogy én is New Yorkba megyek két nappal később. Nagyon megörült neki, és megkérdezte, nincs-e kedvem beugrani egy cameóra a punkként a Pókemberbe? Én persze azt mondtam, »Dehogynem!« Azt mondta, a producerek majd megkeresnek, én pedig a péntek reggeli utamat gyorsan csütörtök estire változtattam. Hajnal fél kettő körül értem Manhattenbe és reggel fél öt körül volt a jelenetem, még aznap. Szóval aludtam pár órát, fogtam egy taxit, hogy odaérjek a forgatásra és felöltöztem, ahogy jónak gondoltam. Egy kicsit alakítottak rajtam, hogy lepukkantabbnak nézzek ki, és dél előtt már végeztünk is! Szóval tényleg körülbelül negyvennyolc óra telt el onnan, hogy szerda délután megkérdezte, lenne-e kedvem szerepelni odáig, hogy péntek délben befejeztük a forgatást!

Ez az egész végül is azért történt, mert Kevin nagyon szereti a negyedik Star Trek filmet, és azt mondta, nagyon szerette a punkos jelenetet. Szóval gondolom jó mókának tartotta bevenni ezt a karaktert harminc évvel később. Remélem ez hosszú punk cameók sorozatát indítja el, ami hozzásegíthet a korai nyugdíjhoz!"

thatcher_spiderman.jpg

Thatcher  sokkal idősebb és ziláltabb, és még mindig magával cipeli a magnóját. Egészen a film elején keressétek, amikor Pókember (Tom Holland) a hot-dog árussal (Zach Cherry) beszélget.

emTV.hu

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urszekerek.blog.hu/api/trackback/id/tr7212662283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása