Star Trek a tévében – augusztus 3 és 15 között

2017. augusztus 02. 13:45 - Ádám // emTV.hu

Manapság sokféleképpen lehet Star Trek filmeket fogyasztani; a legkülönfélébb – többségében – illegális megoldások sokaságán túl sokak számára még mindig az egyik legkézenfekvőbb, esetleg egyetlen megoldás az, hogy megnézik valamelyik kereskedelmi csatornán. Ezért időről-időre megmutatjuk nektek, hogy mikor találkozhattok Star Trek filmekkel a hazai tévécsatornákon – így teszünk most is.

st_in_tv_ill.jpg

Augusztus 3-án, csütörtökön hajnali 2:35-kor kezdődik a Nemezis a Cinemax-on, majd másnap, augusztus 4-én, pénteken 6:00-kor a Mindenen túl az HBO3 műsorán. Ezt követi 10:00-kor a Nemzedékek, 12:25-től a Kapcsolatfelvétel, 14:45-től pedig a Nemezis a Paramount Channelön, míg 17:05-kor újra Mindenen túl az HBO3-on.

Augusztus 5-én, szombaton 18:40-kor a 2009-es Star Trek filmet tűzi műsorára a Paramount, melyet augusztus 7-én, hétfőn 14:15-kor, és augusztus 8-án, kedden 7:50-kor ismétel.

Augusztus 9-én szerdán 8:50-kor Minden túl az HBO műsorán, melyet augusztus 13-án, vasárnap 16:15-től és augusztus 14-én, hétfőn 7:50-től újra megnézhettek ugyanott.

Augusztus 15-én, kedden 6:30-kor a Nemzedékek, 8:45-kor a Kapcsolatfelvétel, 10:50-től pedig a Nemezis lesz látható a Paramount Channel kínálatában.

A Star Trek: Voyager hatodik évadának ismétlései pedig hármasával továbbra is láthatók a Viasat6 műsorán; augusztus 5-én, szombaton 7:00, 7:50 és 8:50-es, augusztus 12-én, szombaton pedig 6:45, 7:30 és 8:20-as  kezdettel.

emTV.hu // képünk illusztráció

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urszekerek.blog.hu/api/trackback/id/tr1012710460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása