Az elmúlt héten mi is írtunk Alex Kurtzman, a Star Trek: Discovery vezető producere által a Collider magazinnak adott interjúról, melyben beszélt az eredeti showrunner, Bryan Fuller távozásáról, a forgatások üteméről, a hírességek esetleges felbukkanásáról, azaz cameókról, illetve az LMBTQ közösség megjelenítéséről a sorozatban. A teljes interjúból kiderül, hogy Kurtzman, aki egyébként társírója és producere volt az első két JJ Abrams-féle Star Trek mozinak is, kifejtette, hogy a tévé és a mozi világa közötti határvonal egyre vékonyabbá válik, ami nincs máshogy a Discovery esetében sem, sőt!
"A mozi és a televízió határvonala elmosódott. Nem csak történetmesélési szinten, hanem vizuálisan is. Amit most csinálunk, az nem sokban különbözik attól, mint amit a filmekben csinálunk. Azt hiszem, ez az, amit az emberek elvárnak, amikor fizetnek a Netflixért, vagy a HBO-ért, vagy bármiért, amiért fizetnek. Történetíróként ma mar nem korlátol minket, hogy »ó, ezt nem lehet televíziós sorozatban megcsinálni«! Nézzétek például a Trónok Harcát. Olyan, mint egy mozifilm."
Egyébként Jim Lanzone, a CBS Interactive vezérigazgatója a múlt hónapban beszélt arról, hogy a Star Trek: Discovery egy prémium tévéműsor.
"Mozi minőségű, magas produkciós értékkel bíró tévésorozatot kapunk, és a kábeles, prémium sorozatoknál mostanában megszokott szókimondó, határozott, kemény stílusban."
Kurtzman fenti kommentárja arról, hogy az emberek mit várnak, ha fizetnek valamiért, közvetett módon olyan problémára utal a Discovery-vel kapcsolatban, ami kiszúrja a szemünket, olyan nyilvánvaló. Mivel fizető ügyfelekre van szüksége a CBS All Access-nek és a nemzetközi forgalmazó Netflixnek, olyat kell mindezért nyújtani, amiért meg is éri fizetni.
Több mint egy hete Nicholas Meyer is nyilatkozott a sorozat kapcsán.
emTV.hu // TrekMovie // fordítás: Ida és Dave