Joe Flanigan először visszautasította szerepét a Csillagkapu: Atlantiszban, később majdnem megmentette a franchise-t

2018. május 04. 16:00 - FCs.

A Gateworld segítségével nemrég megtudtuk, hogy az Atlantisz majdnem Joe Flanigan nélkül valósult meg, ugyanis a színész kezdetben nem nagyon tudta elképzelni magát egy scifi sorozatban. Szerencsére ez a helyzet megváltozott, olyannyira, hogy a John Sheppard szerepét magára öltő Flanigan évekkel később egyenesen a franchise megmentésére sietett volna.

Flanigan az Atlantiszon töltött szolgálata előtt egyáltalán nem ismerte a Csillagkaput, ebből kifolyólag tévesen ítélte meg a sorozat hangvételét, valamint a neki szánt szerepet:

"Amikor megkaptam a forgatókönyvet... igazából nemet mondtam, nem akartam megcsinálni. Úgy éreztem, hogy nem tudnék televíziós science fictiont csinálni, mert nem voltam elég jó hozzá, hogy megfelelően komoly legyek.

Sohasem láttam a Csillagkaput. De azt mondták, hogy humort is szeretnének. Ezután teljesen máshogyan láttam a forgatókönyvet."

A laza színész arról is beszámolt, hogy az éppen tönkremenő MGM-től simán átvette volna a Csillagkapu franchise-t:

"Megpróbáltam megvásárolni egy csoport befektetővel. De az volt a baj, hogy az MGM-nek nagyon nagy problémái voltak – ami miatt a Csillagkapu Atlantisz kaszálva lett. Azt mondták, hogy nem adhatják el, de bérbe vehető. Bérbe vehettük volna a franchise-t.

Próbaegyeztetéseket végeztünk, számokkal meg minden. És kinéztünk egy helyet [Csehországban], ahol forgatnánk. Aztán csődbe mentek. Amikor újraszerveződtek a csőd alatt, már egy teljesen más csapattal vettem fel a kapcsolatot – akik nem akartak csinálni semmit."

Terveiben egy néhány korábbról ismert karaktert egyesítő történet gondolata is megfogalmazódott, ami azért újdonságokat is bemutatott volna:

"Az volt a tervem, hogy egy új címet használok, de jöhetett volna pár ember az SG-1-ból, és néhányan az Atlantiszból. Egy új csapat lett volna, számos interakcióval, tehát lettek volna ismerősök. Aztán megláttuk volna, hogy hogyan alakul."

Sajnos ezekből az elképzelésekből semmi sem valósult meg, és egészen az idei évig kellett arra várnunk, hogy a stúdió kezdjen valamit a franchise-zal.

Ti milyen folytatást néznétek szívesen? Kommenteljetek itt a poszt alatt, vagy Facebookon!

emTV.hu // SyFy

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urszekerek.blog.hu/api/trackback/id/tr2613888198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása