Marina Sirtis a FedConon

2017. június 02. 21:20 - Menyhárt Attila

Marina Sirtis, az Enterprise csillaghajó tanácsadónője az egyik díszvendég az idei bonni FedConon. A Star Trek: Az új nemzedék című sorozat egyik főszereplője a németországi eseményen is éppoly energikus és lenyűgöző volt, mint mindig – mondták mindazok, akik látták a színpadon.

marina_sirtis_fedcon17_4.jpg

A hatvankét esztendős színésznő egy rövid, a karakteréről szóló videó után lépett a színpadra. "Van olyan, aki nem látott még engem azelőtt? Kérdezze csak @Marina_Sirtis-t!" – utalt saját twitterére, mire általános nevetés tört ki.

Számos kérdést kapott, és természetesen a tőle megszokott őszinteséggel válaszolt. Most a teljesség igénye nélkül idézzük fel néhányat: "Ha az embereket szereted, szeretnek téged. A többi csak zaj" – üzente a fiataloknak a technológiák használatáról. Természetesen a politika is szóba került, hiszen Marina Sirtis is keményen bírálja a felelőtlen politikusokat: "A »narancs ember« blokkolt engem a Twitteren. Ő ilyen idióta…” – nyilatkozta Trumpról. Pár napja valóban letiltotta őt a jelenlegi amerikai elnök oldala. "Tavaly azt mondtam, hogy elhagyom az Államokat, ha a »narancs ember« lesz az elnök… de közbejött a Brexit…" – mondta szomorúan az angol-amerikai színésznő.

marina_sirtis_fedcon17_5.jpg

Ezután visszakanyarodtak a Star Trekhez: "Nem tudok válaszolni technikai kérdésekre… kérdezzék Will Wheatont!" Ám mondott érdekes, kevésbé ismert történetet is: "Mikor otthagytam a Paramountot, partin ünnepelték meg ezt, mert én voltam a rendbontó... mindig az én nagy számmal volt a baj." Megkérdezték tőle azt is, fogja-e nézni az új sorozatot, a Star Trek: Discovery-t: "Soha nem néztem semelyik más sorozatot, mert Az új nemzedék volt a legjobb!" – majd hozzátette: "A legjobb dolog az volt a sorozatban való munka közben, hogy ők voltak a családom, a barátaim." Felvetődött az is, hogy szerepelne-e a Discovery sorozatban: "Csakis akkor, ha én lehetek a kapitány, és én nem lehetek kapitány, tehát nem" – közölte határozottan. "Emberek Az új nemzedék már harminc éve volt… nem emlékezhetem minden egyes epizódra!" – mondta később egy kérdésre válaszolva. A sorozatban viselt egyenruhákról is ismét szó esett: "Amikor végre a Csillagflotta egyenruháját hordhattam… végre része lehettem a legénységnek!" – mondta. Ehhez hozzá kell tennem, hogy pár hete még nem egész hét kiló (tizenöt font) súlyfeleslegről beszélt, mint akadályról, hogy ismét Csillagflotta uniformist húzzon.

Marina Sirtis utána a színpadon Chase Masterson (Leeta, DS9) következett, aki Gates McFadden (Crusher, TNG), John DeLancie (Q), LeVar Burton (LaForge, TNG), és David Hasselhoff közreműködésével énekelt. Erről képeket itt találhatsz!

emTV.hu

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urszekerek.blog.hu/api/trackback/id/tr3912567645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása